REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI „TRALALA ÎN FAMILIE”

PERIOADA CAMPANIEI 4 noiembrie – 30 noiembrie 2025

ART. 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania promoțională „TRALALA ÎN FAMILIE” (denumită în continuare „Campania”) este organizată de Societatea TRALALA STUDIO S.R.L., cu sediul în Iași, Str. Vasile Lupu, nr 134, Iași, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J22/1258/2017, având CUI RO 37534172, denumită în continuare „Organizatorul”.

ART. 2. DURATA ȘI ARIA DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI
2.1. Campania se desfășoară în perioada 4 noiembrie 2025 – 30 noiembrie 2025, exclusiv pe teritoriul României, în cadrul programelor de televiziune de la canalul „Tralala TV”, transmis prin rețelele de distribuție TV.
2.2. Codurile QR pot fi scanate în orice moment al difuzării programelor, iar înscrierea în campanie este posibilă până la data de 30 noiembrie 2025, ora 20:59.

ART. 3. DREPTUL DE PARTICIPARE
3.1. La Campanie poate participa orice persoană fizică, rezidentă în România, care are vârsta de cel puțin 18 ani la data înscrierii și care deține un telefon mobil cu acces la internet.
3.2. Nu pot participa angajații Organizatorului, colaboratorii direcți sau membrii familiilor acestora (până la gradul II inclusiv).
3.3. Participarea implică acceptarea necondiționată a prezentului regulament.

ART. 4. MODUL DE DESFĂȘURARE
4.1. În timpul programelor TraLaLa TV, pe parcursul perioadei de desfășurare a campaniei, vor fi afișate periodic coduri QR unice, vizibile pe ecran în timpul programelor sau al pauzelor publicitare.
4.2. Pentru a se înscrie în campanie, participanții trebuie să:
scaneze codul QR afișat la TV;
introducă numărul de telefon în formularul de pe pagina de destinație;
accepte prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul organizării campaniei
4.3. Fiecare cod QR scanat și înregistrat ca valid constituie o înscriere în tombola

ART. 5. PREMIILE ACORDATE
5.1. În cadrul campaniei „Tralala în Familie”, Organizatorul va acorda următoarele premii:
120 pachete oferite de AKADIKA, acadele si bomboane de diverse arome (30 cutii pe saptamana);
120 de seturi de cărți oferite de Editura GAMA, pentru copii (30 seturi de cărți pe saptamana);
120 perne personalizate TraLaLa, oferite the Stargift (30 perne pe saptamana)
5.2. Premiile nu pot fi înlocuite cu contravaloarea în bani și nu pot fi transferate altor persoane decât câștigătorii desemnați.

ART. 6. EXTRAGERILE ȘI ACORDAREA PREMIILOR
6.1. Extragerile premiilor săptămânale vor avea loc în datele: 10 noiembrie, 17 noiembrie, 24 noiembrie, 2 decembrie 2025. Extragerile vor fi realizate aleatoriu, folosind o aplicație digitală certificată.
6.2. Extragerile vor ține cont de numărul total de înscrieri valide realizate până la momentul respectiv. Un cod QR diferit validat reprezintă o șansă suplimentară.
6.3. Acordarea premiului și participarea la campanie implică acordul ca datele personale sa poată fi utilizate și publicate de către Organizator în materiale audio, foto și video în mod gratuit.
6.4. Câștigătorii vor fi contactați telefonic și publicați pe pagina oficială web Tralala (tralaladsn.ro) și/sau pe rețelele de social media ale canalului.
6.5. Reclamațiile referitoare la premiile câștigate, ulterioare momentului acordării premiului, nu vor fi în responsabilitatea Organizatorului.

ART. 7. REGULAMENTUL CAMPANIEI
7.1. Prezentul regulament este disponibil în mod gratuit pe site-ul oficial www.tralaladsn.ro.
7.2. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament, anunțând modificările în mod public și justificat.
7.3. Organizatorul își rezervă dreptul de oprire a CAMPANIEI în orice moment de desfășurare a acesteia și/sau schimbare a regulilor de participare și/sau a premiilor acordate.

ART. 8. CONDIȚII DE VALIDARE
8.1. Pentru validarea premiului, câștigătorii trebuie să-și comunice identitatea și să furnizeze datele necesare în termen de 5 zile lucrătoare de la notificarea telefonică.
8.2. În cazul imposibilității de contactare sau refuzului de a furniza datele solicitate, premiul se va reporta.

ART. 9. TAXE ȘI IMPOZITE
9.1. Organizatorul va calcula, plăti și declara impozitul pe premii, datorat la acordarea premiului și pentru care exista obligativitatea de reținere, în conformitate cu prevederile din Legea nr. 227/1015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare, în măsura în care premiul acordat unui singur câștigător depășește plafonul zilnic de 600 lei (sase sute lei). Orice alte obligații de natura fiscală sau de alta natura, în legătură cu premiile revin în exclusivitate câștigătorului.
9.2. În conformitate cu legislatia financiar-fiscala, fiecărui castigator al unui premiu cu o valoare mai mare de 600 lei care accepta premiul și căruia i se inmaneaza acest premiu i se va solicita in mod obligatoriu si codul numeric personal sau, aceste date fiind necesare Organizatorului, ca date obligatorii sub aspectul legislației financiar-fiscale.

ART. 10. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
10.1. Participanții își exprimă acordul pentru prelucrarea datelor personale în scopul desfășurării campaniei, al validării câștigătorilor și al comunicărilor ulterioare.
10.2. Datele colectate nu vor fi transmise terților și vor fi păstrate conform politicii de confidențialitate disponibile pe site-ul oficial al organizatorului.

ART. 11. LITIGII
11.1. Eventualele litigii apărute între Organizator și participanți vor fi soluționate pe cale amiabilă, iar în caz contrar, de instanțele competente din România.

ART 12 DIVERSE
12.1. Campania și regulamentul acesteia vor fi comunicate prin canale tradiționale de comunicare, la alegerea organizatorului.
12.2. Prin înscrierea în Campanie, Participanții sunt de acord cu prevederile prezentului regulament. Participanții sunt de acord ca, în cazul în care vor câștiga, numele, adresa și imaginea lor să fie făcute publice și folosite în scopuri publicitare de către Organizator, fără alte obligații sau plăți din partea acestuia.
12.3. Organizatorul se obligă să asigure procesarea datelor cu caracter personal în legătură cu Participanții la concurs. Datele cu caracter personal vor fi colectate și prelucrate numai în condițiile prevăzute de Legea nr. 677/2001, pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea de date cu caracter personal și circulația liberă a acestor date.
12.4. Înscrierea la campanie echivalează cu exprimarea acordului de către Participanți în ceea ce privește prelucrarea datelor lor cu caracter personal. Acordul astfel exprimat presupune ca datele personale ale Participanților să intre în baza de date a Societății TRALALA STUDIO S.R.L. și ca aceștia să primească materiale informative, prin orice mijloace de comunicare (poștă, e-mail, SMS), din partea Societății TRALALA STUDIO S.R.L., la alegerea Organizatorului.
12.5. Societatea TRALALA STUDIO S.R.L. se obligă să le respecte Participanților drepturile prevăzute de lege și să utilizeze baza de date pentru a trimite corespondență și pentru a realiza rapoarte statistice, dacă va fi cazul. Datele furnizate nu vor fi difuzate către terți, cu excepția cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.

Tehnoredactat pe baza draftului pus la dispoziție de părți la Societatea Profesională Notarială COSTE ȘTEFAN ȘI ASOCIAȚII, astăzi, data autentificării, într-un exemplar original care rămâne în arhiva societății profesionale notariale și 3 (trei) duplicate, iar 2 (două) exemplare au fost eliberate părților.-

SOCIETATEA TRALALA STUDIO S.R.L.
PRIN REPREZENTANT
s.s. BADAN ALEXANDRU

Politica cookies

Folosim fișiere cookie pentru afișarea de reclame personalizate și pentru diferite funcționalități. Apăsând Accept, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare.
Află cum utilizăm cookie-uri și cum poți schimba acordul pentru utilizare în politica cookie.